چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
راهپیمایی روز قدس در یمن

حوزه/ مردم یمن امروز جمعه همزمان با روز جهانی قدس و همراه با مخالفت های جهانی علیه توطئه موسوم به معامله قرن به خیابان ها آمدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مردم یمن امروز جمعه همزمان با روز جهانی قدس و همراه با مخالفت های جهانی علیه توطئه موسوم به معامله قرن به خیابان ها آمدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در یمن پس از نماز جمعه بنا به فراخوان سید عبدالملک بدرالدین الحوثی آغاز شد؛ چراکه وی از مردم یمن خواسته بود مخالفت خود را با قرارداد توطئه آمیز ترامپ  و همچنین حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

بدرالدین الحوثی همچنین گفته بود که موضع گیری های مردم یمن برخاسته از ایمان به خدا و اظهار دشمنی با اسرائیل و آمریکا و یاری فلسطین است و اگر امروز برخی کشورهای عربی ثروت های هنگفت خود را در راه خدمت به اسرائیل خرج می کنند مردم یمن آماده فداکاری برای فلسطین هستند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در یمن تاکید کردند که پرچم فلسطین همواره محور وحدت مسلمانان جهان و قطب نمای حقیقت در جهان اسلام است و همچون آزمونی است که راستی و نفاق افراد و نظام ها را مخص می سازد ملاکی است که نشان می دهد مدعیان حمایت از حقوق بشر تا چه اندازه به آن پایبند هستند.

مردم یمن همچنین تاکید کردند با وجود اینگه حدود هفتاد سال از اشغال فلسطین می گذرد اما ما آن را فراموش نکرده ایم و تا آزادی این سرزمین به حمایت از آن ادامه خواهیم داد به ویژه امروز که فلسطین در معرض توطئه بزرگ معامله قرن قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha