جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدوی

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی گفت: بروز برخی از مشکلات در جامعه طبیعی است و امکان بروز آن در همه حکومت‌ها وجود دارد، اما این مشکلات را می‌توان با مدیریت صحیح به حداقل رساند که متاسفانه کم کاری برخی مدیران در بدنه نظام این مشکلات را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام اسماعیل مهدوی امروز در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه ریحانة الرسول (ص) ارومیه اظهار داشت: جمهوری اسلامی به عنوان یک حکومت دینی و بر اساس باورهای دینی و اعتقادی شکل گرفته و قانون اساسی آن بهترین قانون اساسی در دنیاست که در آن تعالی دین و دنیای مردم مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول بسیج طلاب آذربایجان‌غربی بیان داشت: بروز برخی از مشکلات در جامعه طبیعی است و امکان بروز آن در همه حکومت‌ها وجود دارد، اما این مشکلات را می‌توان با مدیریت صحیح به حداقل رساند که متاسفانه کم کاری برخی مدیران در بدنه نظام این مشکلات را افزایش می‌دهد.

وی افزود: چهل سال است دشمن از همه امکانات و نقشه‌های خود برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کرده و در داخل برخی عوامل دشمن هم با آن‌ها همراه شده‌اند و همین امر سبب بروز برخی مشکلات در جامعه شده است.

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: خیلی از حکومت‌ها به دست عوامل داخلی که نفوذی دشمن بودند، ساقط شده‌اند و اگر دشمن خارجی هم کارساز شده، به دلیل وجود نفوذی‌هایی در داخل حکومت‌ها بوده است.

وی، عامل بسیاری از مشکلات را انتخاب نادرست مردم توصیف کرد و گفت: در نظام مردم سالاری دینی همه مسئولان را مردم انتخاب می‌کنند، انتخاب اشتباه که بعضاً هم چندین بار از طرف مردم تکرار می‌شود از جمله عوامل بروز مشکلات در جامعه است.

مسئول بسیج طلاب آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی لجام گسیحته ذائقه مردم را تغییر داده و از سبک زندگی دینی دور می‌کند که این هم خود از جمله عوامل بروز مشکلات در جامعه است.

وی ادامه داد: زمانی یک حکومت می‌تواند ادعا کند بهترین حکومت است که در آن دین و دنیای مردم به سمت تکامل باشد و در برخی کشورهای مدعی کامل بودن حکومت، در مشکلات اجتماعی، خودکشی، فقر و فحشا و ... گرفتار هستند.

حجت الاسلام مهدوی عنوان داشت: از جمله مباحثی که در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید رهبر انقلاب واقع شده است توجه به پیشرفت‌های گذشته است که بازگو کردن آن موجب ایجاد نشاط در جامعه شده و توطئه‌های دشمن را در جهت ناامید کردن مردم و بی‌اعتمادی به حکومت خنثی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha