سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
منبر و تبليغ طلاب مبلغ در سطح شهر

حوزه/ كارگاه هاي آموزشي با عنوان «تبلیغ و منبر» با حضور اساتید مجرب حوزه، در مدسه علمیه الزهرا (س) جزيره کیش برگزار می شود.

«خانم روحبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از هرمزگان، بیان کرد: تبلیغ به معنای رساندن حقایق و واقعیت ها به مردم جهان و ارتقای سطح آگاهی آن ها است‌.

وی با بيان اينكه تبلیغ دین از وظایف طلاب و روحانیون است، افزود: پیامبران الهی به عنوان اولین مبلغان دین خدا با قول و فعل خود رسالت مهم خود يعني تبلیغ دین خدا را انجام دادند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) جزيره کیش، اهداف دشمن را در تهاجم فرهنگی تغییر باورهای مردم دانست و تصریح کرد: در شرايط كنوني مبلغان باید بیش از پیش به امر تبلیغ توجه كنند و با مطالعه و تحقیق هاي گسترده، خود را به علم و دانش و ابزار پيشرفته روز مجهز كنند و با هماهنگي بين قول و فعل خود در امر تبلیغ گام های موفقی را بردارند.

 روحبخش افزود: در راستاي تقويت و رشد مبلغان ديني، كارگاه هاي آموزشي با عنوان «تبلیغ و منبر» با حضور اساتید مجرب حوزه، در مدسه علمیه الزهرا (س) جزيره کیش برگزار می شود.

وی تصريح كرد: در جلسات آموزشي  منبر و تبليغ، مبلغان با توجه به آموزش هاي ارائه شده تبليغ عملي خود را با حضور اساتيد ارزياب، ارائه مي دهند و استاد حاضر در كارگاه آموزشي، نقطه نظرات خود را در خصوص نوع تبليغ و شيوه  ي ارائه آن توسط مبلغ و همچنين نکات آموزنده و مهم در امر تبلیغ را بیان می کند.

خانم روحبخش در پایان بیان کرد: طلاب بعد از فراگيري آموزش های لازم براي ارائه فعالیت تبليغي در زمينه هاي مختلف به نقاط مختلف در سطح شهر از جمله مساجد، مدارس، فرهنگسراها و...  اعزام می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha