جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاد مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول:

حوزه/ استاد مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول گفت: حرکت به سمت گام دوم انقلاب می توانند شعارهای انقلاب اسلامی را به جوامع اروپایی برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، نشست بصیرتی با موضوع «تحلیل نقش جوانان در گام دوم انقلاب» با حضور طلاب مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول برگزار شد.

 نسیبه ترقی در این نشست بیان کرد: گام دوم انقلاب باید زمینه ساز ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی باشد.

وی با توجه به گام اول انقلاب و مرور تاریخ 40 ساله آن گفت: همان طور که زمان بعثت حضرت رسول صلی الله علیه و آله بیشتر جوانان به حضرت گرویده و طبق احادیث پیامبر اکرم، ایشان را حمایت کردند؛ طبق شواهد تاریخی رهبران ما نیز تاکید فراوانی به جهت حمایت جوانان و استفاده از آنان در عرصه های مهم کشور داشته اند.

استاد مدرسه علمیه کوثر عنوان کرد: نقشه راهبردی گام دوم انقلاب از منظر مقام معظم رهبری در مرحله اول، خودسازی معنوی و بعد از آن آماده کردن جامعه اطراف و در نتیجه گسترش فرهنگ اسلامی با عنوان تمدن سازی در دنیا است.

وی با توجه به فطرت پاک انسان ها و طلاب سفارش کرد: طلاب باید به طور عقلی و استدلالی معارف دین را دریافت کرده و با پیروی از ولایت فقیه، استفاده از رهنمودهای ایشان و روحیه امید خود را برای تمدن سازی در جهان آماده کنند.

استاد مدرسه علمیه کوثر ضمن اشاره به عواقب توجه نکردن به نقشه راهبردی در گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: ایمان و روحیه امید و نشاط به آینده و دل کندن از دشمن از مهمترین عوامل حرکت در گام دوم انقلاب است.

 ترقی، مقصد نهایی گام دوم انقلاب از منظر رهبری را ایجاد اراده عمومی برای مبارزه تمدنی دانست و اضافه کرد: طبق فرمایش حضرت آقا که مردم ایران برای هر کاری که اراده کردند، پیروز شدند؛ پس در حرکت به سمت گام دوم انقلاب می توانند شعارهای انقلاب اسلامی را به جوامع اروپایی برسانند.

وی با اشاره به آیه 36 سوره نمل بیان کرد: داشتن روحیه جهادی و انقلابی و نهایت استفاده از جوانان در عرصه های مختلف از لوازم مهم این حرکت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha