جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی ظهر امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین ضمن قدردانی از حضور به یادماندنی ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، گفت: ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی این بار هم به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای به خوبی لبیک گفته و در گرمای هوا و با دهان روز با حضور خود فریاد دفاع از مردم مظلوم فلسطیبن را سر دادند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این حضور با عث تقویت روحیه بالای مردمی شد که سال ها در برابر رژیم غاصب اسراییل با سنگ مبارزه می کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: رژیم جعلی اسرائیل در حال فروپاشی و اضمحلال بوده و دیگر توان ایستادگی در برابر  مردم فلسطین و غزه را ندارد.

استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه به برگزاری محافل قرآنی در حسینیه ها و امام زاده ها نیز اشاره و بیان کرد: امسال حضور جوانان در این برنامه ها بسیار مشهود است. خوشبختانه مدارس قزوین نیز در برپایی محافل قرآنی بسیار پررنگ تر از سالهای گذشته وارد میدان شدند که باید از دست اندرکاران این نوع محافل قدردانی نمایم، ولی نباید فقط به این ماه مبارک رمضان اکتفا نموده، بلکه باید در طول سال هم ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان، شهادت امام جمعه شهرستان کازرون را تبریک و تسلیت گفت.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha