چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به حضور فعال و گسترده طلاب و روحانیون جهادی در مناطق سیل زده، گفت: الحمدلله حضور روحانیون در جمع مردم سیل زده باعث دلگرمی آنان شد و این بودن در کنار مردم در واقع احیاء رسالت طلبگی بود که موجب سرافرازی حوزه های علمیه شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان این که امیدواریم دیگر شاهد وقوع چنین حادثه هایی نباشیم، در خصوص کمک های این مرکز به مردم سیل زده برخی استان های کشور، گفت: گرچه باران رحمت الهی است و ما فکر می کنیم آسیب های ناشی از این بارش ها به علت ضعف ها و عدم آمادگی زیرساخت های مورد نیاز برای پذیرش این نعمات الهی بود.

وی در خصوص اقدامات مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران، عنوان کرد: از همان روزهای اولیه سیل در گلستان با توجه به این که ایام تعطیلات نوروزی بود نیاز به اقدام جهادی بود و این مرکز جزو اولین نهادهایی بود که برای جذب کمک های طلاب و خانواده های آنان اعلام آمادگی نمود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: با ارسال شماره حساب از طریق پیامک تحت عنوان مشارکت نورانی از طلاب استان تهران خواسته شد تا کمکهای نقدی خود را به شماره حساب اعلامی واریز کنند و کمک های غیرنقدی خود را به مرکز خدمات حوزه بیاورند، و خوشبختانه کمک های خوبی هم جمع شد که در چندین نوبت به مناطق سیل زده ارسال شد. و در روزهای آتی نیز یک محموله کمک های غیرنقدی شامل اقلام مورد نیاز به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به تقسیم کاری که در بین نهادهای حوزوی انجام شده بود، مرکز خدمات مسئول جذب و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی شد و اعزام طلاب جهادی به مناطق سیل زده بر عهده مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران قرار داده شد.

وی با اشاره به حضور فعال و گسترده طلاب و روحانیون جهادی در مناطق سیل زده، گفت: الحمدلله حضور روحانیون در جمع مردم سیل زده باعث دلگرمی آنان شد و همه اعم از دوست و دشمن به این حضور اقرار داشتند و این بودن در کنار مردم در واقع احیاء رسالت طلبگی بود که موجب سرافرازی حوزه های علمیه شد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha