جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرتضی نجفی قدسی

حوزه/ مدیردارالقرآن کریم علامه طباطبایی بیان کرد: چهره های پاکی چون شهید حججی باید کارگزار کشور ما شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،مرتضی نجفی قدسی امشب در مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور خانواده های معظم شهدای مدافع حرم برگزار شد، گفت: توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان برای آینده کشور و نظام از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: ایشان فرمودند که اگر مدیران و رؤسای کشور از میان جوانان حزب اللهی انتخاب شدند، دغدغه شما که دغدغه من هم هست محقق خواهد شد؛ پس همه ما باید به این سمت حرکت کنیم.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی تصریح کرد: اگر امروز گرفتار این مشکلات اقتصادی و فرهنگی و... هستیم به این دلیل است که بسیاری از مسئولان ما حزب اللهی نیستند؛ بسیاری از آنها امروز تکنوکرات هستند.

وی با ذکر این مطلب که چاره حل مشکلات کشور روی کار آمدن جوانانی مثل شهید حججی است بیان کرد: باید چهره های پاکی مثل حججی ها در راس امور اجرایی و فرهنگی ما باشند؛ وقتی افرادی روی کار آمدند که سنخیتی با نظام ما ندارند همین وضع اقتصادی و آموزش و پرورش و... بوجود می آید.

نجفی قدسی در پایان با اشاره به بیانی از مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مشکلی در حوزه ساختاری و قانونی وجود ندارد گفت: قطعا این گونه افرادی که این گونه جرائم بزرگ را مرتکب می شوند و لیبرالیسم را در آموزش و پرورش ما باب کردند، باعث بروز این مشکلات شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha