پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
داودی سردبیر وسائل

حوزه/ سردبیر فقه حکومتی وسائل گفت: پایگاه فقه حکومتی وسائل از ظرفیت کسانی استفاده می کند که دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی هستند و به همین دلیل مطالب تخصصی تولید می شود؛ ویژگی دیگر پایگاه فقه حکومتی وسائل استفاده از ظرفیت رسانه و ابزارهای آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، علیرضا داوودی عصر امروز در مراسم افتتاحیه و رونمایی پایگاه فقه حکومتی وسائل که در سالن جلسات مرکز همایش های غدیر برگزار شد، اظهار داشت: این پایگاه برای پیگیری منویات رهبر انقلاب در زمینه فقه حکومتی از سال 92 آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این پایگاه سه دوره به خود دیده است، دوره نخست دوره تبلیغ بود، گام دوم ایجاد انگیزه برای ترویج و گام سوم پر کردن خلاهای موجود بوده است.

سردبیر پایگاه فقه حکومتی وسائل گفت: پایگاه از طریق وسائل ارتباط جمعی توانسته به فعالیت بپردازد و در سال گذشته نشست های تخصصی دارای درجه های علمی توسط این مرکز برگزار شده است، همچنین راز حجاب، بررسی روابط بین الملل، بررسی پول مجازی از منظر فقه حکومتی، ارتباطات مستمر و دائم با پژوهشگاه های مختلف از برنامه های انجام شده است.

داوودی بیان کرد: پایگاه فقه حکومتی وسائل از ظرفیت کسانی استفاده می کند که دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی هستند و به همین دلیل مطالب تخصصی تولید می شود.

وی مطرح کرد: ویژگی دیگر پایگاه فقه حکومتی وسائل استفاده از ظرفیت رسانه و ابزارهای آن است، همچنین این مجموعه توانسته وارد عرصه های جدیدی شود که تا به حال سابقه نداشته است، تولید مستند هایی که دارای کیفیت است نمونه این کارها بوده است.

سردبیر پایگاه فقه حکومتی وسائل تاکید کرد: این پایگاه با تمام انجمن های فقهی حوزوی ارتباطات مستقیم و مستمر دارد و ما توقع داریم که تمام صاحب نظران خلاهای موجود را به ما متذکر شوند تا ظرفیت های حوزه در باب تولیدات فقه حکومتی مورداستفاده قرار گیرد.

کد خبر: ۳۱۳/۵۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha