جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میناپور

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه روحانیون خدمتگزار و دلسوز مردم هستند، گفت: تمام هم و غم روحانیت، راهنمایی و هدایت افراد جامعه به سوی کمال و نیکبختی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون بیان داشت: شهید خرسند عمری را در راه اعتلای اسلام و اهداف انقلاب صرف کرد.

وی ادامه داد: آن روحانی مجاهد و پرتلاش در راه احیای اسلام ناب محمدی (ص) و سیره اهل بیت (ع) زحمات وافری را متحمل شد و سرانجام در شب قدر به فیض شهادت نائل آمد .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه روحانیون خدمتگزار و دلسوز مردم هستند، افزود: تمام هم و غم روحانیت، راهنمایی و هدایت افراد جامعه به سوی کمال و نیکبختی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور با بیان اینکه طلاب و روحانیون همواره با دلسوزی رسالت تبلیغی خود را انجام می دهند، خاطر نشان کرد: مبلغان همواره نگران سرنوشت دینی و سعادت انسان ها هستند و تلاش می کنند آموزه های اخلاقی و قرآنی را در بین آحاد جامعه تبیین کنند .

وی در پایان با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون شجاعانه به تبلیغ آموزه های قرآنی و اخلاقی در جامعه خواهند پرداخت، گفت: مبلغان با سعه صدر و خلق نیکو پاسخگوی سؤالات و شبهات مردم در زمینه های گوناگون هستند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha