پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به سالگرد انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به‌عنوان رهبر معظم انقلاب بعد از امام راحل،گفت: با گذشت ۳۰ سال از رهبری معظم له، نظام اسلامی با همان صلابت و اقتدار دوران امام(ره) بدون توقف و عقب‌گرد در حال پیشرفت است و همه مسلمانان جهان زیر پرچم ولایت امام خامنه‌ای عزیز هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم شامگاه یکشنبه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی که در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم آذربایجان در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: حضور مردم و به ویژه جوانان، دوستان نظام اسلامی و مردم مظلوم فلسطین را خوشحال و دشمنان را عصبانی کرده است.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با درک درست از شرایط کشور و رجزخوانی‌های جدید دشمنان، تهدیدات و زیاده خواهی‌های صهیونیسم بین المللی را نقش بر آب کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به مراسم پرشکوه شب‌های احیا، بیان داشت: حضور مردم خصوصا جوانان مومن و انقلابی در مراسم‌های شب‌های قدر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است چرا که همه مساجد، تکایا و هیئات مذهبی مملو از جوانان بود که در نوع خود بی نظیر توصیف شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به حضور پرشکوه جوانان در مراسم شب قدر مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز، گفت: با عنایت به افتتاح فاز جدید مصلی که ظرفیت این مکان مقدس را ۶ هزار نفر افزایش داده، اما باز هم در لیالی قدر تمام صحن مصلی مملو از شب زنده دارانی بود که بخش اعظم آنها جوانان بودند.

وی، این شکوه حضور را را پاسخی محکم به کسانی دانست که جوانان را با شکل ظاهری و پوشش‌شان ارزیابی می‌کنند.

امام جمعه تبریز افزود: جوانان ما با هر سلیقه، گرایش، تفکر و پوششی که دارند در مراسم‌های لیالی قدر و روز جهانی قدس در صفوفی به هم پیوسته حضوری باشکوه و دشمن شکن داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تمجید از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی دادگستری و اداره کل زندان‌های استان، خاطرنشان کرد : در ایام ماه رمضان در ویژه مراسم قرآنی زندان تبریز حضور داشتم که در این مراسم افرادی که شاید جرم سنگینی هم داشتند، حافظ قرآن و نهج البلاغه شده بودند و به‌واسطه آن عفو و تخفیف در مجازات آنها اعمال شده بود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: مراسم سالگرد امام راحل  روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مصلای اعظم امام خمینی ره با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی، امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی با یادآوری اینکه همه موفقیت های نظام اسلامی را مدیون و مرهون اندیشه های والای امام راحل هستیم، گفت: حضور آحاد ملت در مراسم سالگرد امام بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در ادامه با اشاره به سالگرد انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به‌عنوان رهبر معظم انقلاب بعد از امام راحل، گفت: با گذشت ۳۰ سال از رهبری معظم له نظام اسلامی با همان صلابت و اقتدار امام(ره) بدون توقف و عقب‌گرد در حال پیشرفت است و نه تنها نظام اسلامی، بلکه مسلمان جهان زیر پرچم ولایت حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha