شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) پایه گذار گفتمان مقاومت و پایداری و بنیانگذار تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع فعالان فرهنگی استان با گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) پایه گذار گفتمان مقاومت و پایداری و بنیانگذار تمدن نوین اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی درحوزه تمدن نوین اسلامی داشتند و امروز راه و مکتب امام (ره) الگوی بسیاری از آزادی خواهان جهان است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به هدایت های بی بدیل حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در پیروزی های مقتدرانه جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف کشور، افزود: ارائه کارنامه 40ساله درخشان انقلاب اسلامی نشان از اصول و مبنای دینی جمهوری اسلامی دارد که این اصول و مبنا برگرفته از اسلام ناب و با الگو گیری از سیره و منش انبیاء الهی بوده است که حضرت امام خمینی (ره) آن را پایه گذاری کرده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به گفتمان مقاومت و پایداری حضرت امام (ره) و مبنای دینی و اسلامی جمهوری اسلامی، بیان داشت: اهداف اصلی حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس حکومت انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام و قرآن ، ایجاد تمدن نوین اسلامی و احیای کرامت انسانی و نقش مردم در تعیین سرنوشت خود بود و امروز مقام معظم رهبری با همان اصول اعتقادی و مبنای مستحکم دینی جمهوری اسلامی این انقلاب را رهبری و هدایت می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود امام خمینی (ره) را علمدار تمدن نوین اسلامی دانست و تاکید کرد: خواستگاه انقلاب امام خمینی (ره) برخواسته از انقلاب حضرت سیدالشهداء (ع) است و امروز مستکبران عالم در مواجهه با انقلاب اسلامی با چالش بزرگ و جدی روبرو شده اند زیرا در خواستگاه انقلاب امام خمینی (ره) پیروزی در جاودانگی است.

حجت الاسلام شکریان در پایان سخنان خود انقلاب اسلامی را معجزه امام خمینی (ره) دانست و خاطر نشان کرد: اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی (ره) عامل پیروزی های انقلاب اسلامی و جهانی شدن انقلاب اسلامی است و امروز هم جمهوری اسلامی با هدایت های خلف صالح امام راحل، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مسیر پیشرفت و توسعه را با سرعت می پیماید و گفتمان مقاومت و پایداری جمهوری اسلامی امروز در سطح جهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha