جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار طلاب حوزه علمیه هامبورگ با آیت الله اعرافی

حوزه/ جمعی از طلاب حوزه علمیه هامبورگ پیش از ظهر امروز با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، جمعی از طلاب حوزه علمیه هامبورگ پیش از ظهر امروز با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار کردند.

در این دیدار که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زهرایی تعدادی از طلاب آلمانی الاصل هامبورگ سخنانی را بیان کردند.

صایغ یکی از طلابی بود که در این دیدار سخنانی بیان کرد، وی مطرح کرد: در حوزه هامبورگ طلاب به این دلیل در این راه قرار گرفتند که حرف اسلام و خدا را بهتر متوجه شوند.

این طلبه هامبورگی مطرح کرد: ما طلبه ها در راه اصلاح جامعه اروپا نگرانی هایی داریم که یکی از این نگرانی ها این است که بدون اطلاع ما شخص دیگری به جای حجت الاسلام والمسلمین ترابی مدیریت حوزه آلمان را برعهده بگیرد، این در صورتی است که طلاب همگی در لزوم حضور ایشان متفق القول هستند، اما نظر از آن ها گرفته نشده است.

در بخشی از این دیدار، ضحی  وزنی یکی دیگر از طلاب آلمانی به نمایندگی از خواهران بیان کرد: ما طلاب هامبورگ، حجت الاسلام والمسلمین ترابی مدیر این حوزه را مانند پدر خود قبول داریم، ما می توانستیم در دانشگاه های آلمان حضور پیدا کنیم، اما حوزه را انتخاب کردیم و ایشان در این انتخاب ما نقش به سزایی دارند.

 

کد خبر: ۳۱۳/۵۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha