پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تفاهم نامه مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ شرکت بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قرارداد بیمه‌ای خود را برای پنجمین سال متوالی تمدید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  جلسه مشترک مرکز خدمات و شرکت بیمه آسیا به منظور تمدید قرارداد دو مجموعه با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و مسعود بادین نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و جمعی از مسئولان دو نهاد در سالن جلسات مرکز خدمات در قم برگزار شد.
برای گسترش فرهنگ بیمه در جامعه تلاش کنیم

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این جلسه گفت: انعقاد قرارداد بیمه در ایام ماه مبارک رمضان را به فال نیک می‌گیریم و ان‌شاءالله باعث برکت این قرارداد باشد.

وی گفت: انعقاد قرارداد دو مجموعه برای پنجمین سال متوالی نشان از پاکی و سلامت این قرارداد دارد و البته باید مراقبت کنیم این سلامت ادامه داشته باشد و اجازه ندهیم شیطان وسوسه کند و زمینه‌های لغزش ما را فراهم کند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بر گسترش فرهنگ بیمه در کشور تأکید کرد و افزود: برخی از حوادث که در کشور رخ می‌دهد برای ما درس است و برای دوری از برخی آسیب‌ها در این حوادث نیاز است برای گسترش فرهنگ بیمه در کشور و به ویژه جامعه هدفمان تلاش کنیم.

وی بیان کرد: خداوند انسان را خلاق و مبتکر آفریده است و در صنعت بیمه هم عرصه نوآوری بسیار باز است و شما می‌توانید با بررسی میدانی و مطالعه و با الهام از تجربیات دیگران دستاوردهای جدیدی در این صنعت ایجاد کنید.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: تلاش برای گسترش فرهنگ بیمه و ایجاد دستاوردهای جدید، خدمت به کشور و این مرز و بوم است و در شرایطی که در حال جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم اگر شما کمک کنید که گوشه‌ای از مشکلات مردم کم شود در جهاد اقتصادی شرکت کرده‌اید.

قرارداد بیمه مرکز خدمات و بیمه آسیا به نام شهید قاسمی نام‌گذاری شود

مسعود بادین در این جلسه با اشاره به سابقه فعالیت شرکت بیمه آسیا گفت: قرارداد با حوزه علمیه برکت بسیاری به فعالیت‌های بیمه آسیا داده است و برای ما بسیار ارزشمند است و افتخار می‌کنیم که این قرارداد منعقد شده است.

وی با بیان اینکه این قرارداد دو پیام برای صنعت بیمه دارد که می‌توانیم آن را به عنوان الگو قرار دهیم، افزود: در این قرارداد ارتباط بین بیمه‌گر و بیمه‌گزار بسیار شفاف بوده که باعث شده است این قرارداد ادامه پیدا کند.

مدیرعامل بیمه آسیا گفت: این قرارداد نشان داده است که اگر دو مجموعه صادقانه در کنار هم باشند هر دو سود خواهند برد؛ هم بیمه‌گر ضرر نمی‌کند و قراردادی دارد که می‌تواند به آن افتخار کند و هم بیمه‌گزار از بیمه‌ای با حداقل نرخ بیمه استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: مدیریت و نظارتی که دو مجموعه در قرارداد دارند موضوع دیگری است که بسیار ارزشمند است و نشان‌دهنده صداقت در این قرارداد است و باعث شده سالم و شفاف باشد.

بادین در پایان پیشنهاد کرد با توجه به اینکه اخیرا دیداری با خانواده محترم شهید حجت الاسلام قاسمی انجام شده است این دوره قرارداد به نام این شهید عزیز نام‌گذاری شود.
توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه برای طلاب

معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات در این جلسه از زحمات همکاران بیمه آسیا و مرکز خدمات در چهار سال گذشته برای اجرای مناسب قرارداد بیمه تشکر کرد.

وی با بیان اینکه رئیس مرکز خدمات همواره بر توسعه کمی و کیفی خدمات تأکید دارند، افزود: توسعه صدور معرفی نامه‌های آنلاین یکی از مواردی بود که با پیگیری این معاونت از سوی شرکت بیمه آسیا در سال گذشته انجام شد. صدور معرفی‌نامه به صورت آنلاین، موجب کاهش مراجعات حضوری طلاب گرامی به مرکز شده است. همچنین تلاش برای به حداقل رساندن مدت زمان پرداخت هزینه‌های خسارت نیز جزو اولویت‌های این معاونت بوده است و بحمدالله در این خصوص در شرایط مطلوبی قرار داریم.

وی بیان کرد: در قرارداد دو مجموعه بر توسعه مراجع درمانی برای معرفی آنلاین تأکید شده بود که با توجه به رشد این مراجع در قم و مشهد که بیشترین تعداد طلاب را دارند نشان می‌دهد که بیمه آسیا به اجرای این بخش از قرارداد اهتمام ویژه‌ای داشته است.

معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات به اهمیت نظارت و بازرسی در این قرارداد اشاره کرد و گفت: بخش قابل توجهی از اسناد درمانی توسط کارشناسان نظارت این معاونت مورد بررسی قرار می‌گیرد. در قرارداد مرکز خدمات و بیمه آسیا شفافیت کاملی بین بیمه‌گزار و بیمه‌گر وجود دارد که مورد توجه بیمه مرکزی هم قرار گرفته است و این شفافیت باعث شد این قرارداد پایدار باشد.

دکتر حدادی منش گفت: رابطان بیمه، سنگربانان این خدمت هستند و مرکز خدمات توجه ویژه‌ای به آموزش و دانش‌افزایی این عزیزان داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha