شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 494123
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
رحلت امام خمینی(ره)

حوزه/ وزارت اطلاعات به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی، پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،‌ وزارت اطلاعات به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

پس از قرن‌ها ظلم و ستم، دنیای مادی بار دیگر مجدّد دین خود را به خود دید. کسی که با تقوا و مقابله با نفسش به درجاتی رسیده بود که کلامش بر قلب هر مستضعف و مظلومی می‌نشست و همه را برای راه اندازی یک انقلاب فراگیر بسیج می‌کرد.

وقتی می‌گویی خمینی گویا از شخصیتی سخن می‌گویی که پیرو ائمه اطهار (علیهم السلام) است و قلوب مردم کل دنیا را با شنیدن کلماتش به سوی خود می‌کشد.

وقتی می‌گویی خمینی گویا فرزندان شهید این مرز و بوم را می‌بینی که برای اجرای دستورات الهی اش به صف ایستاده اند.

وقتی می‌گویی خمینی گویا دفتر ظلم و ستم مستکبران بسته شده و خون شجاعت و غیرت و استکبار ستیزی به رگ‌های پر از التهاب و خالی شده از معنویت جاری می‌شود.

وقتی می‌گویی خمینی به ۱۴ خردادش که جسم پاکش از این دنیا رخت بربست نمی‌اندیشی بلکه تفکر جهان شمولش برای گسترش آزادگی و حریت در دنیا را می‌بینی که هر روز پررنگ‌تر از قبل به دست شاگرد و خلف شایسته اش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در فضای غبار آلود دنیا منتشر می‌شود.

وزارت اطلاعات سی امین سالگرد رحلت جانسوز بزرگ پیشوای مستضعفان جهان حضرت امام خمینی (ره) را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم غیرتمند و شجاع ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha