شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی عباسی

حوزه/ رئیس جامعه المصطفی العالمیه(ص) وجود این مرکز را حاصل قیام امام راحل ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباسی، عصر امروز در سخنرانی پیش از جلسه تفسیر قرآن کریم حضرت آیت الله سبحانی که در مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد،با تجلیل از این مرجع عظام تقلید گفت: لطف این مرجع عالی مقام برای برگزاری دروس تفسیر در ماه رمضان ماه مباهات و افتخار مجموعه جامعه المصطفی است که امیدواریم سالیان درازی از این برکت بهره مند شویم.

وی با ذکر این مطلب که مدرسه مبارکه حجتیه از مراکز و واحدهای ارزشمند جامعه المصطفی(ص) به شمار می رود، افزود: می توان گفت که این مدرسه زادگاه المصطفی(ص) است و برگزاری چنین جلسات وزینی با حضور مرجع عظام تقلید از نشانه های عظمت و جایگاه این مدرسه است.

رئیس جامعه المصطفی(ص) العالمیه بیان کرد: بزرگان حوزه از قدیم الیام نسبت به زمینه های اخلاقی و تهذیبی حوزه های علمیه دغدغه و نگرانی یکی از ویژگی های مهم حوزه های قدیم که نورانیت و جلوه خاصی به آنها می بخشید، حضور اساتید بزرگ در میان طلاب بود و از همین جهت وجود مبارک آیت الله العظمی سبحانی و مراجع عظام تقلید مایه برکت اخلاقی و معنوی حوزه های علمیه ما است.

وی ایجادجامعه المصطفی(ص) را از برکات قیام امام راحل دانست و گفت: به برکت همین قیام و انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت های امام راحل و خون شهدای عظیم الشأن این درخت پربرکت در سراسر جهان ریشه دوانده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهارکرد: خوشبختانه امروزه انقلاب اسلامی در همه عالم منشأ آثار بزرگ معرفتی و فکری و تحولات بزرگ بوده است؛ جامعه الصطفی(ص) یکی از حسنات و برکات انقلاب اسلامی است و فارغ التحصیلان آن منشأ برکات و ترویج دین در دنیا هستند.
وی در پایان از حضور یک ماهه آیت الله العظمی سبحانی در درس تفسیر سوره توبه در این مدرسه علمیه که با حلم و رعایت عالی ترین اصول آموزشی تدریسی تفسیری بود تقدیر کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha