شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار حسن شاهوارپور

حوزه/ سردار شاهوارپور، خواهان حضور جدی طلاب و روحانیان حوزه علمیه خوزستان در برنامه‌های سپاه و بسیج شد و اظهار داشت: سپاه به همکاری حوزه علمیه برای مقابله با تهاجم فرهنگی نیاز جدی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، به مأموریت‌های بسیج و سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون بخش عمده‌ای از مأموریت‌های بسیج و سپاه مقابله همه‌جانبه با دسیسه‌ها و تهاجم‌های فرهنگی دشمنان است.

وی با بیان این‌که دشمنان پس از هشت سال جنگ تحمیلی متوجه شکست‌ناپذیر بودن ایران در جنگ نظامی شده‌اند، اظهار داشت: دشمنان هم اکنون خوب می‌دانند که جنگ نظامی و سخت‌افزاری با ایران غیرممکن و عواقب آن بسیار خطرناک است؛ از این رو پس از اتخاذ رویکردها و استراتژی‌های مناسب، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را راه‌اندازی کردند.

سردار شاهوارپور، تصریح کرد: پس از ورود سپاه و بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، چندین محور در دستور کار این دو سازمان قرار گرفت که مهم‌ترین آنها راه‌اندازی حلقه‌های تربیتی شجره طیبه طرح صالحین بود؛ به‌طوری‌که این طرح به رهبری طلاب و روحانیان در مساجد آغاز شود و هدف آن نیز تقویت بنیان‌ها و توانمندی‌های فکری بسیج باشد که خوشبختانه شجره طیبه طرح صالحین هم اکنون به‌صورت گسترده در کشور فعال است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، در پایان با بیان این‌که رهبری و اداره طرح عظیم شجره طیبه طرح صالحین بر مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه است، گفت: در این برهه از زمان سپاه به همکاری حوزه علمیه برای مقابله با تهاجم فرهنگی نیاز جدی دارد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha