جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جزء خوانی قرآن کریم در امامزادگان شهدای باقریه بیرجند

حوزه/ مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای ماه رمضان ۸۵ فعالیت قرآنی با موضوع جزء خوانی، تدبر ،تفسیر، محافل مجلس خوانی یا (قرائت قرآن ) و نمایشگاه قرآنی در سراسر استان برگزار شده است.

محمد جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در بیرجند، با اشاره به فعالیت های قرآنی و جشن رمضان در خراسان جنوبی اظهار داشت:جشن رمضان مختص اداره کل فرهنگ و ارشاد است، ولی مشارکت مردم در این جشن ها غیر قابل انکار است

وی جزء خوانی، تدبر ، تفسیر، محافل مجلس خوانی یا (قرائت قرآن ) و  نمایشگاه قرآنی را  از  برنامه های جشن رمضان عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای ماه رمضان تا کنون 85 فعالیت قرآن و عترت برگزار شده است.

جعفری بیان داشت: 11جلسه تحقیق نیز با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه در ماه  رمضان برگزار شد.

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه محافل انس با قرآن و قرائت تحقیق برگزارشد، ادامه داد: این محافل در شهرستانهای بیرجند، خوسف، قاین، خضری دشت بیاض، نهبندان و سربیشه با حضور قاری بین المللی سعید پرویزی برگزار شد.

جعفری گفت: نشست های علمی، آسیب های اجتماعی،  رونق تولید و  اقتصاد مقاومتی بر اساس آموزه های قرآنی ویژه ماه رمضان در استان برگزار شده است.

وی افزود: ارائه محصولات مکتوب و دیجیتال با 40درصد تخفیف در نمایشگاه ها،  اجرای نمایش و تعزیه، اعدت از خطیب کشوری، برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب و جشن روزه اولی ها از برنامه های فرهنگی و هنری این سازمان در ماه رمضان بوده است.

انتهای پیام/ ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha