پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 494151
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
عکس

حوزه/ دو نفر از روحانیون یزدی به عنوان چهره‌های برتر جبهه فرهنگی استان یزد معرفی شدند و از زحمات چند دهه آنان در دارالعباده تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» یزد، مراسم تجلیل از هفت چهره برتر جبهه فرهنگی مردمی یزد با حضور جمعی از مسؤولین استانی ازجمله آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه یزد، سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی یزد، سید حسین راسخی معاون فرهنگی سپاه الغدیر، کوچک زاده مسؤول حوزه هنری یزد و فعالین فرهنگی و مردمی یزد در مسجد ملا اسماعیل برگزار شد.

در این مراسم از هفت چهره فرهنگی دارالعباده از جمله حجج‌اسلام علی گندمی و محمدمهدی حرزاده و آقایان علی‌اصغر عمو قدیری، محمدحسین رحیمی نسب، علی‌اکبر کاظمی، محمدعلی شجاع و ابوالفضل کرمانی نسب تجلیل شد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد در این مراسم به تداوم این دست برنامه ها به‌منظور قدردانی و معرفی چهره‌های شاخص، خلاق و تأثیرگذار فرهنگی یزد اشاره کرد و متذکر شد: چنین مراسم‌هایی درکنار تاثیرگذاری در پاسداشت و انتقال ارزش ها، فرصتی برای معرفی و آشنایی بهتر فعالین فرهنگی و جوانان با این عزیزان برای بهره گیری‌ها از تجربیات و ارتباطات بعدی است.

وی افزود: چهره های معرفی شده در این مراسم از چهره‌های فرهنگی پرتلاش و تأثیرگذار سال‌های اخیر در عرصه‌هایی همچون قرآن و معارف اسلامی، خیریه، خانواده، سبک زندگی سالم و هنر اسلامی هستند که از وجهه و جایگاه مردمی نیز برخوردارند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد تأکید کرد: این چهره‌های فرهنگی با نظرسنجی و همفکری جمعی از فعالان و نخبگان فرهنگی و مسؤولین تشکل‌های مردمی و فرهنگی یزد انتخاب شده اند.

برپایه این گزارش، حجت الاسلام حرزاده هم اکنون مسئول دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان یزد هستند و پیش از این در دانشگاه ازاد اسلامی یزد به عنوان استاد و فعال فرهنگی فعالیت داشته اند و حجت الاسلام علی گندمی هم اکنون مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیر استان یزد هستند و نیز سال هاست در زمینه قرآنی و فرهنگی شاگردان زیادی را تربیت کرده اند که یکی از شاگردان شاحص وی شهید مهاجر الی الله حاج حسن دانش است که به عنوان قاری بین المللی مطرح بود و در مراسم حج به شهادت رسید.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha