پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام دلدار مدیر مدرسه علمیه امام حسن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند گفت: امـام(ره) اسـلام نـاب را دوبـاره زنـده کـرد و بـه ذهـن و عـمـل انـسـان هـا و صـحـنـه هـای سـیـاسی جهان برگرداند، بنابراین باید برای حفظ این میراث و صیانت از ولایت فقیه از جان مایه بگذاریم.

حجت الاسلام علی دلدار در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به سالروز وفات امام خمینی (ره) گفت: 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی(ره) است که ذخیره پروردگار برای عصر ما بود و ما هنوز آن گونه که باید نتوانستیم شخصیت امام را بشناسیم و به بشریت معرفی کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند، امام را الگویی برای همه بشریت دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان در صدد تخریب نظام و انقلاب هستند، اما نمی توانند راه و خط امام را تحریف کنند، چراکه مقام معظم رهبری همان راه را دنبال می کنند و در جهان شاهد آنیم که اندیشه های امام در حال فراگیری و گسترش است.

حجت الاسلام دلدار با تاکید بر این که امام(ره) قلوب مسلمین و مردم جهان را تسخیر کرد، افزود: امام تمام آموزه هایی که در اسلام بود را به صحنه آورد و اندیشه های ایشان در سراسر جهان در حال تدریس است.

وی به نقش اثرگذار امام خمینی(ره) در دفاع از حق در برابر باطل اشاره و عنوان کرد: بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی به بشریت آزادی و دادخواهی حق در برابر مظلوم را عطا کرد.

حجت الاسلام دلدار با بیان اینکه حفظ انقلاب مهم ترین هدف است، گفت: امـام اسـلام نـاب را دوبـاره زنـده کـرد و بـه ذهـن و عـمـل انـسـان هـا و صـحـنـه هـای سـیـاسی جهان برگرداند؛ بنابراین باید برای حفظ این میراث و صیانت از ولایت فقیه از جان مایه بگذاریم.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha