جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مولوی عبداللهی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت اسدیه، تفکر و اندیشه های امام را جهانی و برای تمامی بشریت دانست و تصریح کرد: هدف معمار کبیر انقلاب اسلامی جهانی شدن اسلام بود و اندیشه های ایشان راهنما و رهنمودی برای بشریت است.

مولوی احمد عبداللهی امام جمعه اهل سنت اسدیه در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به سالگرد رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی گفت: فکر و اندیشه امام راحل فراتر از یک مذهب بود. امام از نظر شخصیتی قاطع بود و تنها به هدف الهی می اندیشید و به آن باور داشت.

امام جمعه اهل سنت اسدیه، تفکر و اندیشه های امام را جهانی و برای تمامی بشریت دانست و تصریح کرد: هدف معمار کبیر انقلاب اسلامی جهانی شدن اسلام بود و اندیشه های ایشان راهنما و رهنمودی برای بشریت است.

مولوی عبداللهی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی همه چیز را از خدا می دانست و اعتقاد راسخ به وجود پروردگار داشتند. این امر بسیار مهمی است که نباید از اهمیت آن غفلت کرد.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) با توجه به نقش طلاب و روحانیون در پیروزی انقلاب، به پویایی حوزه های علمیه توجه ویژه ای داشتند و همواره حوزویان را به سمت انقلابی بودن، زیربار ظلم نرفتن و حق را مطرح کردن، راهنمایی می کردند.

مولوی عبداللهی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان بهترین فرد را به عنوان رهبر بعد از امام (ره) انتخاب کردند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha