جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه موقت ساری

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که امام خمینی(ره) هیچ گاه اهل سازش و معامله در برابر دشمنان نبودند، تصریح کرد: ایشان با مقاومت تاریخی خود در برابر آمریکای جنایت کار، موجب تقویت اقتدار و عزت ملت ایران در عرصه جهانی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام  یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، سه شنبه در مراسمی که به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ساری گفت: امام خمینی(ره) با آغاز نهضت عظیم انقلاب اسلامی، موجب آزادی ملت ایران از بند سلطه آمریکا شد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) موجب بیداری ملت ها از خواب غفلت شد، افزود: امام راحل با پشتوانه عظیم مردمی در برابر همه قدرت های زورگوی جهان ایستاد و آنها را به زانو درآورد.

حجت الاسلام یوسف پور، آگاهی، بصیرت و قدرت ایستادگی را از جمله شاخصه های مهم ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این ویژگی ها از سوی امام خمینی(ره) در میان ملت ایران نهادینه و گسترش یافته است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که دشمنان همواره تلاش کردند تا ملت ایران را وابسته خود نگه دارند، تصریح کرد: امام امام راحل از همان نخستین روز پیروزی انقلاب، خودباوری را در ملت ایران نهادینه کرد و موجب پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف کشور شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشور قدرتمندی در عرصه های مختلف تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: همه این پیشرفت ها به دلیل رهنمودها و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام یوسف پور به تلاش دشمنان در جهت تحریف مکتب و راه امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: باید به منظور جلوگیری از این تلاش شیطانی، آرمان ها و گفتمان امام خمینی(ره) بیش از پیش در جامعه ترویج و گسترش پیدا کند.

وی با تأکید براین که امروز شناخت شاخصه های راه امام برای تداوم انقلاب و حفظ دستاوردهای آن از اهمیت بسیاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: امروز باید ابعاد شخصیتی امام راحل بیشتر در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین شود.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) موجب بن بست سیاسی دنیای غرب شده است، تصریح کرد: امروز و پس از چهار دهه از عمر ارزشمند انقلاب اسلامی، هر روز شاهد افول استکبار جهانی هستیم.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، استکبار ستیزی را یکی از مهم ترین شاخصه های امام راحل عنوان کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره در برابر زورگویی های دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و همین شاخصه مقاومت امروز در ملت بزرگ ایران نهادینه شده است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که امام خمینی(ره) هیچ گاه اهل سازش و معامله با دشمنان نبودند، تصریح کرد: ایشان با مقاومت تاریخی خود در برابر آمریکای جنایت کار، موجب تقویت اقتدار و عزت ملت ایران در عرصه جهانی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha