پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید کاظم نورمفیدی در خطبه نماز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: عید سعید فطر پیوند بندگی با خدا و رسول خدا(ص)است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، درخطبه های نماز عید سعید فطر، با تبریک فرا رسیدن عید فطر گفت: امشب و فردا شب بسیار بزرگی است شب عید فطر از  بزرگترین اعیاد اسلامی است که امت اسلامی در این روز بزرگ در تمام بلاد اسلامی همگی در مراکز عبادی اجتماع می کنند و پیوند بندگی خود با خدا و رسول خدا (ص) در معرض دید جهانیان قرار می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: عید فطر از آن روزهای بسیار بزرگ و از مصادیقی است که ستون های اسلام را محکم و قوی می کند. وقتی جهانیان بدانند که امت اسلامی در این روز به خاطر بندگی خدا عید می گیرند مسئله بسیار مهمی است وبرای جهانیان درس دارد.

وی افزود: این عید بندگی است و لذا واقعا خدا را شاکریم که در ماه مبارک رمضان روزه گرفتیم عبادت کردیم دعا خواندیم ومناجات با حق داشتیم، خدا را شاکریم که خدا این توفیق را به ما داد این ماه را به خوبی و خوشی پشت سر بگذاریم.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: امت اسلامی در این روز با اجتماع بزرگ و خواندن نماز به بهترین شکل عمل خواهند کرد مخصوصا هرچه حضور ما در این مراکز بیشتر و گسترده تر باشد هم جلوه بندگی حق است و غیر از نمازی که می خوانیم هم مشت محکمی است به دهان همه بدخواهان امت اسلامی. لذا حضور گسترده همه مردم و خواهران و برادران عزیز برای جهانیان چشمگیر خواهد بود.

وی گفت: روز عید فطر روز جایزه گرفتن است در این مراکز عبادی خداوند از عالم غیبش بیشتر به ما عنایت می کند. امیدوارم خدای متعال نماز و روزه هایتان را به بهترین وجه قبول کرده باشد انشالله خدای متعال به برکت این ماه مبارک رمضان مشکلات را از جامعه ما برطرف کند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: عزیزان خواهران و برادران همان طوری که من همه شما را دعا می کنم انتظار دارم هر زمان که حال دعا پیدا می کنید بنده حقیر را از دعای خود محروم نفرمایید.        ان شاءلله که خداوند کشورمان را از بدی ها حفظ کند و همه خدمتگزاران مخصوصا رهبر معظم انقلاب را محافظت و عظمت و شوکت بیشتر عنایت کند.

وی افزود: ان شاءالله چشمان بی فروغ ما را به جمال حضرت ولی عصر(عج) روشن کند و ما را از سربازان و مدافعان ایشان قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha