پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:تحریم‌های ظالمانه دشمن،سبب پیشرفت و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در حسینیه سنندج اقامه شد، اظهار داشت: دشمن با استفاده از تمامی توان و ظرفیت های خود از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را با این نظام نوپا آغاز کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به توطئه ها و دسیسه های مختلف دشمن در راستای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، گفت: اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمن در تمامی حوزه ها باعث پیشرفت و اقتدار بیشتر نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف شد.

وی به نقش حضرت امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای اشاره کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران و با استفاده از توان و شایستگی خود به یکی از قدرت های مهم منطقه و جهان تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی شاهرودی به نقش حضرت امام خمینی (ره) در پیروزی و تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران خود را میراث دار آرمان‌ها و اهداف امام راحل (ره) می داند و بدون شک تا زمانی که ما این مسیر را ادامه دهیم انقلاب ما در مقابل دشمنان و دنیای کفر و ظالمان پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به تدبیر و درایت و جهان‌بینی حضرت آیت الله خامنه‌ای در راستای حفظ و اعتلای بیشتر انقلاب اسلامی، افزود: بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) حضرت آیت الله خامنه ای به بهترین شکل ممکن کشتی انقلاب را در تلاطم های جهانی و منطقه ای مدیریت و به ساحل آرامش رسانده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به هیاهوی اخیر دشمنان به ویژه کشور آمریکا اشاره کرد و افزود: ملت ایران تا زمانی که در صحنه حضور داشته باشد هیچ کشوری نمی تواند هیچ گونه تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی گفت: امروز همه حرفهای سران آمریکا بیشتر در حد یک شعار و حرف تو خالی است و آنها جرأت نزدیک شدن به جمهوری اسلامی ایران را نیز ندارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به عقب‌نشینی در سخنان سران دولت آمریکا، افزود: ملت ایران با بصیرت و حضور همیشگی خود در صحنه و با توجه به آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی در اوج عزت و اقتدار از آرمان‌ها و دستاوردهای خود دفاع کرده و این مسیر را با صلابت هرچه بیشتری ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha