جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور در منزل شهید خرسند

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این مطلب که "خوش به سعادت شهید خرسند که به سید الشهدا ملحق شده است"، اظهار کرد: قطعا شهید خرسند برای اسلام مفید بود که دشمن این گونه عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، عصر امروز با حضور در منزل شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند، در کازرون، با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده این شهید عزیز، گفت: برای دل خود آمدم تا کسب نور کنم. باور من این است که محیط نورانی است؛ شهید خرسند پای ارزش ها و مسائل مردم ایستاد و به همین دلیل دشمن ایشان را مضر دیده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه حال درونی خودم، حال شرمندگی از خانواده شهدا است، افزود: انسان وقتی وارد خانه شهید می شود، حال شرمندگی پیدا می کند.

وی با بیان این که آنجایی که خون شهید ریخته مقدس است، تصریح کرد: انحراف اعتقادی عده ای باعث شد تا شهید مطهری و شهید بهشتی را از سر راه بر دارند و شهید خرسند را این گونه به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این که خوش به سعادت شهید خرسند که به سید الشهدا ملحق شده است، اظهار کرد: قطعا شهید خرسند برای اسلام مفید  بود که دشمن این گونه عمل کرد.

رئیس سازمان تبلیغات کشور بیان کرد: شهید خرسند گره از کار مردم باز می کرد و امیدواریم شهر همچنان از برکت ایشان بهره‌مند شود و ما نیز از شفاعت شهدا بهره ببریم.

 

تشییع باشکوه شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند

حجت الاسلام محمد صادق محرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس نیز در این دیدار به تشییع باشکوه شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند اشاره کرد و اظهار داشت: آفرین بر این مردم که برگ زرین دیگری بر زیبایی های کازرون افزودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: باید در ورودی کازرون نوشته شود «به شهر شهید محراب حجت الاسلام والمسلمین خرسند خوش آمدید».

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین قمی، در بدو ورود به کازرون، با حضور بر سر مزار شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند، به مقام شامخ شهدا به ویژه این شهید عزیز ادای احترام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha