پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:ضعف مدیریت زمینه ساز بروز مشکلات اقتصادی کشور است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد، در مصلی الغدیر با اشاره به اینکه رفاه و پیشرفت اقتصادی اساس تمدن اسلامی است، بیان داشت:در جامعه اسلامی که مشکلات اقتصادی گریبانگیر مردم باشد،تمدن اسلامی معنا ندارد و باید مسسئولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور تلاش کنند و عوامل بروز مشکلات اقتصادی را ریشه یابی کنند .

وی با اشاره به اینکه گرانی ها ،تورم و فشارهای اقتصادی ناشی از بی برنامگی های اقتصادی است، اظهار داشت:بی شک ضعف مدیریت مهمترین عامل بروز مشکلات اقتصادی کشور است .

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه برنامه ریزی های کارشناسانه تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است، خاطر نشان کرد:باید برای حل مشکلات معیشتی مردم و جامعه تصمیمات کارشناسانه و عملی اتخاذ شود .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی رشد اقتصادی را مرهون تلاش و همدلی مردم دانست و گفت:مردم همواره در همه بحران ها  یار و یاور حکومت و دولت بوده اند و همدلی و همراهی مردم در حوزه های اقتصادی می تواند گره گشای مشکلات این حوزه باشد .

وی با بیان اینکه مقاومت در برابر فشارها و تحرمیهای دشمن راهی دینی و عقلانی است، گفت:پیروزی و سعادت ابدی برای کسانی است که اهل سازش و مذاکره نیستند .

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) بیان داشت:رهبر معظم انقلاب در این مراسم مسیر ملت اسلامی را در 40 ساله دوم انقلاب روشن ساختند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان به 8 شوال سالروز تخریب قبور ائمه مظلوم (ع) در قبرستان بقیع به دست وهابیون سعودی اشاره کرد و افزود:استعمارگران با هدف تضعیف باورهای دینی جریانی را به نام وهابیت پایه گذاری کردند که اساس وجودی آن توهین به مقدسات دینی مسلمانان است .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha