جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدا

حوزه/ دانشجویان عراقی کانون شهید صدر با حضور بر سر مزار شهدای عراقی با آرمان های این ایثارگران تجدید بیعت کردند.

به گزارش  سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه،در دوران هشت سال دفاع مقدس مجاهدان عراقی زیادی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و پابه پای برادران ایرانی خود بر ضد صدام وحزب بعث مقبور جنگیدند و مجاهدان عراقی زیادی هم به شهادت رسیدند که اکثر آن ها در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شدند.

دانشجویان عراقی از کانون شهید صدر، همزمان با ایام عید سعید فطر بر‌مزار شهدای عراقی در گلزار شهدای قم حاضر شدند و با این ایثارگران تجدید بیعت کردند.

 

این دانشجویان حدود یک سال است که فعالیت خود را در قالب کانونی به نام شهید صدر آغاز کردند.

بنا بر این گزارش، بر اساس پیشنهاد نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه قم نام شهید صدر بر این کانون دانشجویی نهاده شده است.

کانون شهید صدر به همت تعدادی از دانشجویان عراقی  در این مدت فعالیت ها وبرنامه های متنوعی را برگزار کرده اند، که از میان آن ها می توان به همایش شهید صدر با عنوان‌ "الرساله الخالده" وهمایش سالگرد صدور فتوای آیت الله سیستانی مبنی بر تشکیل حشد الشعبی با شعار "وطن هویته مقاومه" اشاره کرد.

گفتنی است، علاوه بر این برنامه ها دانشجویان این کانون در برنامه های دیگری حضور فعال داشته اند.

در همین راستا، همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک عید فطر، دانشجویان انقلابی این کانون با هدف تجدید بیعت با شهدای گرانقدر عراقی بر سر مزارشان حاضر شده وبا روشن کردن شمع وگلریزان قبور این شهدا یاد وخاطره این شهدای بزرگوار را زنده نگاه داشتند.

شایان ذکر است، در دوران هشت سال دفاع مقدس مجاهدان عراقی زیادی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و بر ضد صدام وحزب بعث مقبور جنگیدند و مجاهدان عراقی زیادی هم به شهادت رسیدند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha