سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بی تفاوتی پلیس های نیویورک به کتک خوردن زن محجبه در اتوبوس

حوزه/ زن محجبه ای که توسط گروهی اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفته مجبور شد خودش تصاویر ویدئویی از حادثه را از یک مغازه دار با التماس بگیرد تا پلیس به حادثه رسیدگی کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یک زن محجبه رنگین پوست که به خاطر پوشش اسلامی در یک اتوبوس شهر نیویورک توسط گروهی از اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفته می گوید که پلیس هیچ اقدامی برای پیگیری و  دستگیری عاملان حمله در پیش نگرفته و پرونده را بدون نتیجه مختومه اعلام کرده است.

فاطمه کامرا می گوید که در روز دهم می امسال در اتوبوس شماره بی اکس 35 در بخش موریسانیا در براکنس بودم  که چهار جوانی که هرگز پیش از این آن ها را ندیده بودم شروع به اهانت به لباسم کردند.

به گفته این بانوی محجبه هنگام خروج از اتوبوس آن ها به وی حمله کرده، هلش داده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده به طوری که بینی اش را نیز شکسته اند. وی می گوید که 500 دلار همراهش داشته و همراه با دیگر وسایلش به سرقت رفته است.

احمد محمد وکیل مدافع کامرا که از طرف شورای روابط اسلامی آمریکایی پرونده او را به دست گرفته می گوید که پلیس احتمالا به این حادثه رسیدگی نکند.

محمد گفت: پلیس به موکل من گفته که هیچ تصاویری از حمله وجود ندارد، درحالی که دوربین مداربسته ای درست پشت سر آن ها در مغازه ای وجود داشته است. ما با کمک دوستان، و با التماس از صاحب مغازه موفق شدیم تصاویر دوربین های مداربسته را به دست بیاوریم! و در اختیار پلیس قرار دهیم.

وی افزود: حالا که ویدئوی حمله را به پلیس داده ایم آن ها می گویند که کامرا خودش نتوانسته مظنونین را شناسایی کند اما تحقیقات به خاطر تصاویر ویدئویی ادامه پیدا می کند.

کامرا گفت: هر وقت تصاویر ویدئویی را می بینم به گریه می افتم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha