پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ایلام

حوزه/ استفاده از ظرفیت های خیرین در اداره مدارس علمیه و جذب منابع مالی پایدار، مهمترین مسئله ای بود که مدیر حوزه علمیه ایلام در جلسه مدیران مدارس استان بر آن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی در جلسه مدیران مدارس علمیه استان، با تقدیر از تلاش های آنان، گفت: سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به نحو مطلوب به پایان رسید و برای سال تحصلی جدید باید نقاط ضعف مدارس برطرف شود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام افزود: با توجه به مشکلات مالی حوزه، مدیران مدارس از امروز باید تلاش کنند که منابع مالی جذب و از ظرفیت های خیرین در سطح استان استفاده شود.

وی بر ضرورت توجه به تغذیه طلاب و برگزاری اردوهای علمی و آموزشی در تابستان تاکید کرد و افزود: در برگزاری اردوهای تابستانی می توان از کمک های خیرین استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی خاطرنشان کرد: مدارس باید هزینه های خود را کاهش دهند تا دچار مشکلات مالی نشوند، البته این کاهش هزینه ها نباید در روحیه، تغدیه و ... طلاب تاثیرگذار باشد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: برنامه ها و طرح هایی در حوزه علمیه استان ایلام  برای رسیدن به خودکفایی آماده شده که که باید  به حوزه علمیه در قم ارسال شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha