پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خواهران

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرستان خرم آباد از فعالیت تبلیغی ۲۰۰ بانوی طلبه و فارغ التحصیل این مدرسه در اماکن تبلیغی خبر داد .

سمیه موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد از فعالیت تبلیغی ۲۰۰ بانوی طلبه و فارغ التحصیل این مدرسه در اماکن تبلیغی خبر داد و گفت: بانوان مبلغه در مدارس دخترانه، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، مساجد، حسینیه ها، پایگاه های مقاومت بسیج زنان و مجالس خانگی به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت (ع) مشغول هستند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد با اشاره به آغاز پذیرش حوزه های علمیه خواهران افزود: همزمان با آغاز پذیرش حوزه خواهران استان، مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد نیز 60 طلبه تمام وقت و پاره وقت را برای تحصیل علوم حوزوی پذیرش خواهد کرد.

موحدی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلی مدارس علمیه و لزوم غنی سازی اوقات فراغت طلاب، افزود: کلاس های قرائت و تجوید قرآن کریم در ایام هفته برای طلاب و عموم بانوان برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند در این کلاس ها شرکت کنند. کلاس مکالمه زبان عربی نیز برای طلاب با حضور اساتید مجرب در طول تابستان برگزار می گردد.

انتهای پیام

  

  

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha