جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش تجلیل از اساتید مدارس علمیه اهل سنت خراسان جنوبی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: بصیرت و آگاهی رهبر معظم انقلاب در طی سه دهه از رهبری ایشان ؛ انقلاب را در برابر همه هجمه های شدید دشمن حفظ کرده است.

مولوی فاروقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند اظهار داشت: رهبری در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه‌ایی برخوردار است  وبه همین دلیل قانون اساسی شرایط خاصی را که خاستگاه آن متون فقهی است، برای رهبر معین کرده که برای هیچ‌کدام از مسئولان دیگر ذکر نکرده‌است.

وی با بیان اینکه بعد از رحلت امام خمینی(ره) سی سال است رهبر معظم انقلاب سکاندار رهبری جامعه اسلامی را با اقتدار برعهده دارند، یادآورشد: ایشان در بین رهبران جهان و دنیای اسلام در عصر حاضربه عنوان رهبری مقتدر، اسلام شناس در سطح جهان شناخته می شوند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند ادامه داد: بصیرت و آگاهی رهبر معظم انقلاب در طی سه دهه از رهبری ایشان؛ انقلاب را در برابر همه هجمه های شدید دشمن حفظ کرده است و هنر مدیریتی رهبر معظم انقلاب موجب پیشرفت های فراوان کشور و حتی جهان اسلام شده است.

وی افزود: بصیرت، اسلام شناسی، عدالت، تقوا ، بینش سیاسی و اجتماعی، شجاعت در مدیریت و در برابر دشمنان ایران اسلامی و جهان از ویژگی های بارز رهبری معظم انقلاب است.

مولوی فاروقی با بیان اینکه متاسفانه برخی از خواص مخالفت با رهبری معظم انقلاب را می کنند،گفت: بی بصیرتی موجب می شود، که برخی با اهداف و آرمانهای انقلاب و رهبری معظم انقلاب مخالفت انجام دهند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه از ابتدای تاریخ اسلام کسانی بودند، که حتی با پیامبراکرم (ص) مخالفت می کردند، افزود: این وظیفه ما است، که با بصیرت و آگاهی رهبر جامعه اسلامی را به خوبی بشناسیم و از ایشان حمایت کنیم.

انتهای پیام/ ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha