پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر دوربین های مداربسته از چهره سارق مسجد بیرمنگام منتشر شد

حوزه/ بانیان مسجد سوئیندون در بیرمنگام ضمن انتشار تصاویر سارق صندوق صدقات مسجد در ایام ماه مبارک رمضان، خواستار اقدام پلیس در این رابطه شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تصاویر دوربین های مداربسته مردی را که در ایام ماه رمضان از مرکز اسلامی سوئیندون، شهری در منطقه بیرمنگام انگلستان دزدی کرده است را نشان می دهند.

در تصاویر دیده می شود، در روزی که صندوق صدقه مرکز اسلامی به سرقت رفته است، این مرد از پنجره مسجد داخل شده است.  مرکز آموزشی- اسلامی و «مسجدالرحمان» در جاده ای در نزدیکی گودوین کورت در سوئیندون واقع شده است و کمک های مالی جمع آوری شده در ایام ماه مبارک رمضان در این مسجد به سرقت رفته اند.

درحالی که در تصاویر دوربین های مداربسته چهره سارق به خوبی قابل مشاهده می باشد و او یک کلاه بیسبال نیز به سر دارد، پلیس در بیانیه ای اعلام کرده که هیچ بازداشتی در رابطه با دزدی از مسجد صورت نگرفته است.

 

 محمد امرالحق از بانیان مسجد گفت: دزد هنگام ورود به مسجد خونریزی داشته و حتی گوشی تلفن همراه از جیبش افتاده است.

به گفته وی پیش از این نیز این مسجد مورد حمله واقع شده است و دو سال قبل در یک برخورد اسلام هراسانه فردی گوشت خوک به سمت نمازگزاران این مرکز اسلامی پرتاب کرده است.

حق در این باره گفت: تمامی مساجد در معرض تعارض قرار دارند و جرایم نفرت محور زیاد شده اند. رسانه ها نیز با نشان دادن دیدگاه های منفی از مسلمانان کمکی به بهبود اوضاع نمی کنند. ما از گسترش نفرت ناراحت هستیم. ما می خواهیم همسایگان مان نگاه باز و روشنفکرانه داشته باشند و همگی در کنار یکدیگر علیه نژادپرستی و رفتارهای ضد اجتمامی و نفرت ایستادگی کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha