پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بهرام سرمست، استاندار قم

حوزه/ استاندار قم با اشاره به اهمیت بهره برداری از پروژه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ترویج فرهنگ و مبانی فکری انقلاب اسلامی، بر ضرورت اهتمام مسئولین استانی و ملی جهت رفع موانع بهره برداری این پروژه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه کارگروه فنی مهندسی پروژه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به اهمیت احداث این موزه، اظهار کرد: تمام دستگاه ها و نهادهای متولی در این پروژه اهتمام خود را بکار برند تا در اسرع زمان به بهره برداری رسد.

استاندار قم با اشاره بر انتظارات ویژه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تاکیدات ریاست محترم جمهور در مورد مسائل فرهنگی قم، افزود: باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاثیر بسیار مهمی در ترویج فرهنگ و مبانی فکری نظام جمهوری اسلامی در نسل های مختلف دارد و مدیران متولی باید نسبت به رفع هرچه سریعتر موانع این پروژه فرهنگی اقدام کنند.

سرمست همچنین بر ضرورت پیگیری تخصیص اعتبارات ملی پروژه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره و ادامه داد: مقامات استانی و ملی پروژه مکاتبات لازم جهت پیگیری این اعتبارات را در دستور کار قرار دهند.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای پروژه و اقدامات دستگاه ها و نهادهای مربوطه ارائه گردید و پیرامون تسریع در روند فعالیت عمرانی پروژه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha