جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: تهدیدات رئیس جمهور آمریکا و هیئت حاکمه آنها نسبت به ایران اسلامی نشانه عجز و ناتوانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین گفت: ایران اسلامی در صحنه های بین المللی و در میدان های مبارزاتی خود پیروز است و نیز الگوی پیروزی برای سایر کشورهاست.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه ضعف آمریکا و رژیم صهیونیستی در صحنه های مختلف به خوبی آشکار شده و حتی رئیس جمهور آمریکا با رئیس مجلس خود دچار اختلافات بیشتری شده است.

وی تصریح کرد: آمریکا در بخش تجاری با کشور چین دچار تنش های مختلفی شده و همیچنین آمریکا و سوریه زور آزمایی کرده و روسیه و چین قصد این را دارند که دلار را به عنوان واحد پولی  از برنامه های تجاری خود حذف نمایند.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: در صحنه های مبارزاتی، پیروزی سوریه، یمن، غزه برای آمریکا شکست بزرگی است و در داخل آمریکا بعضی از نمایندگان خود پارلمان و همچنین حزب مخالف با رئیس جمهوری و بعضی از اعضای حزب موافق صددرصد مطرح کردن استیضاح ترامپ هستند.

وی عنوان کرد: مجموعه این موفقیت هایی که برای ایران حاصل شده است موجب عصبانیت آمریکا و موضع گیری های غیرعاقلانه آنها شده است و وظیفه دولتمردان ما حفظ اقتدار و وحدت و ادامه پیشرفت های علمی و تولیدات نظامی و از همه بالاتر حفظ روحیه مبارزه با استکبار می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: موضوع ولایتمداری و اطاعت از رهبری از ارکان موفقیت جمهوری اسلامی تاکنون بوده و در آینده نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه به تعبیر قرآن کریم ما باید به دشمنان بگوییم که از ما عصبانی باشید و از عصبانیت بمیرید، گفت: اگر چه موضع گیری های دولتمردان ما درن شان دادن اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی بسیار مهم است ولی موضع گیری های رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ویژگی خاصی دارند و تهدیدات رئیس جمهور آمریکا و هیات حاکمه آنها نسبت به ایران اسلامی نشانه عجز و ناتوانی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha