جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: شعار «ما می‌توانیم» در عرصه‌های مختلف فردی و اجتماعی معنای مشخصی دارد و قابل تحقق است که از جمله این عرصه‌ها غلبه کردن به هوای نفس و میل‌های نادرست انسانی و جهاد در مسیر رضای خداوند متعال است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در جمع مدیران و مسئولان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه ماه رمضان قطعه‌ای از بهشت خداوند در جهنم دنیای مادی ماست، اظهار کرد: این قطعه از بهشت، آثار مثبت بسیاری برای زندگی مؤمن به دنبال خواهد داشت که یکی از این آثار دوری از شهوات و میل‌هایی است که موجب نابودی زندگی افراد می‌شود.

امام جمعه قم از ماه رمضان به‌عنوان فرصت مناسبی برای عمل کردن به پیمان‌های الهی نام برد و اضافه کرد: همه بندگان خداوند در روز مشخصی در کمال طهارت و پاکیزگی با خالق خود عهد و پیمان بستند اما برخی در روز قیامت منکر این قول و عهد خود می‌شوند و برخی دیگر نیز عذر بدتر از گناه می‌آورند و کافر شدن خود را به پدرانشان نسبت می‌دهند.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند در روز قیامت خبری از مجازات و جزای اعمال نیست درحالی‌که خداوند متعال فقط به ما برای توبه کردن از گناهان فرصت می‌دهد و در زمان موعود پاسخ اعمال ما را خواهد داد.

آیت‌الله سعیدی بر لزوم مراقبت از اندوخته‌های ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: «ما می‌توانیم» در عرصه‌های مختلف فردی و اجتماعی معنای مشخصی دارد و قابل تحقق است که از جمله این عرصه‌ها غلبه کردن به هوای نفس و میل‌های نادرست انسانی و جهاد در مسیر رضای خداوند متعال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha