جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست جمعی از شاعران حوزوی با آیت الله اعرافی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه های علمیه از تشکیل مراکزی چون مرکز هنر و رسانه حوزه های علمیه به منظور شناخت و پرورش استعدادهای هنری طلاب خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین نبوی شامگاه دوشنبه در دیدار جمعی از  شاعران طلبه با آیت الله اعرافی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: مباحث مختلفی در این نشست مطرح شد، ولی کارهای مهمی نیز در مرکز مدیریت و معاونت تبلیغ حوزه انجام شده است که باید به سمع و نظر هنرمندان طلبه برسد.

وی افزود: طرح جامع هنر تدوین و به همه مدارس علمیه ابلاغ شده است که یکی از رشته های آن، رشته شعر و ادبیات است.

معاون تبلیغ و وامور فرهنگی حوزه های علمیه بیان کرد: مرکز هنر و رسانه نیز تاسیس شده است که به دنبال آن هستیم که امسال و در ابتدای سال تحصیلی به جذب طلبه مشغول شویم؛ رشته کارشناسی ارشد در زمینه ادبیات نیز وجود دارد که امسال جذب طلبه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: کمیته های ادبیات در حوزه تشکیل می شود که سال گذشته 14 بار تشکیل جلسه داد که می توانیم با همکاری فعالان این عرصه ها، جلسات منفک شعری نیز برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی بیان کرد: یکی از مهمترین عرصه های فعالیت هنری در حوزه، کشف و شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و شعری در حوزه است؛ طرح شناخت استعدادها در مدارس علمیه آغاز شده است که امیدواریم به خوبی دنبال شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha