جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر گفت: در ادامه کمک های مردم استان بوشهر به سیل زدگان کشور که توسط رابطین شهرستانی نمایندگان آستان قدس رضوی در استان بوشهر انجام شده،ه مردم شهرستان عسلویه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال را جهت کمک به مردم سیل زده خوزستان جمع آوری کردند که در اختیار مردم عزیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در جمع خبرنگاران از کمک آستان قدس رضوی استان بوشهر به مردم سیل زده خبر داد.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر افزود: در ادامه کمک های مردم استان بوشهر به سیل زدگان کشور که توسط رابطین شهرستانی نمایندگان آستان قدس رضوی در استان بوشهر انجام شده الحمدلله مردم شهرستان عسلویه مبلغ 200 میلیون ریال را جهت کمک به مردم سیل زده خوزستان جمع آوری کردند که در اختیار سیل زدگان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین به فعالیت آستان قدس رضوی در استان بوشهر در مناطق سیل زده استان خوزستان اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به خسارت های بسیاری که به مناطق سیل زده وارد شد آستان قدس رضوی نیز از همان زمان ابتدایی وقوع این اتفاق با اعزام گروه جهادی به مناطق سیل زده خوزستان اقدام به یاری رسانی سیل زدگان کرد.

حجت الاسلام جمالی افزود: از دفتر آستان قدس رضوی در بوشهر، جمعی از خادمیاران رضوی به منظور امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده به مناطق و روستاهای سیل‌زده استان خوزستان اعزام شدند و همچون دیگر نهادها و تشکل ها و مراکز به جهت همیاری و کمک رسانی به مردم سیل زده شتافتند.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر با بیان اینکه در این حرکت جهادی حدود 50 نفر از خادمیاران رضوی از استان بوشهر حضور داشتند گفت: انجام امور فرهنگی و برگزاری جلسات و کارگاه هایی برای کودکان از جمله این فعالیت ها بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha