جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به فرا رسیدن سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت، گفت: انگیزه این جریان خبیث کج فهمی، تندروی و برداشت نادرست از دین است.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به فرا رسیدن سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت، گفت: انگیزه این جریان خبیث کج فهمی، تندروی و برداشت نادرست از دین است.

وی با بیان این که جنایت وهابیت امروز نیز ادامه دارد، افزود: گروه های تکفیری تروریستی که مردم منطقه را به خاک و خون کشیدند، محصول تکفر خبیث وهابیت بوده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران ادامه داد: احترام به قبور بزرگان سابقه تاریخی دارد و تنها مربوط به اسلام نیست، چنانکه قبر حضرت ابراهیم، اسحاق، یعقوب و همسران ایشان در شهر الخلیل وجود دارد و به واسطه حضور حضرت ابراهیم به الخلیل شهرت یافت.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که رژیم جنایت کار و سفاک سعودی امروز نماد وهابیتِ خبیث است، خاطرنشان کرد: جنایاتی که رژیم سعودی در طی دوران عمر نکبت بار خود مرتکب شده در تاریخ نظیر ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران به کشتار بی رحمانه مردم مدینه و کربلا با رهبری عبدالعزیز بن سعود در سال 1344 پس از اشغال مکه اشاره کرد و گفت: این روش در حکومت سعودی امروزه نیز حکم فرما است و کشتار بی رحمانه مردم یمن در ادامه همان مسیر است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود همواره برداشت انحصاری خود از دین را صحیح دانسته و قائل به تکفیر سایر مذاهب است، خاطرنشان کرد: سعودی ها با جنایت هایی که مرتکب شده اند امروز همردیف رژیم صهیونیستی قرار دارند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده در ادامه سخنان خود وظیفه امروز علمای اسلام را بیدادگری و روشنگری در خصوص جنایت های آشکار رژیم سفاک آل سعود دانست و تصریح کرد: وظیفه علمای اسلام در شرایط خاص امروز جهان اسلام بسیار حساس تر از هر زمان دیگری است و باید تلاش کنند تا چهره واقعی آل سعود را به جهان بشریت بیشتر معرفی کنند.

وی همچنین به طرح خائنانه سه مثلث شوم آمریکایی، اسرائیلی و سعودی اشاره کرد و گفت: دنیای اسلام نباید در برابر حرکت تفرقه افکنانه رژیم آل سعود که دست در دست صهیونیست های غاصب قرار داده و پیاده کننده برنامه های آنها در منطقه است، سکوت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha