جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تفاهم نامه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان منعقد شد

حوزه/ تفاهم نامه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان به امضا رسید .

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم لیلا کابوسی با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه فی مابین سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان به امضا رسید.

وی ادامه داد: به منظور تقویت و گسترش هرچه بیشتر همکاری و هماهنگی حوزه علمیه خواهران استان و بسیج طلاب و روحانیون در راستای تحقق تدابیر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در زمینه گسترش بسیج، این تفاهم نامه بین سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا منعقد و امضاء شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان، اشاعه و نشر اسلام ناب محمدی و مکتب نورانی اهل بیت علیهم السلام در همه عرصه ها و تمامی اقشار، نشر فرهنگ و تفکر بسیجی، ایثار، جهاد و شهادت و انتقال دلاوری های دوران دفاع مقدس به نسل های آینده، کمک به حفظ و انسجام به منظور دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی دو طرف را از مهم ترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه معرفی کرد.

 کابوسی عنوان کرد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد که هر دو نهاد در زمینه فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و بصیرت افزایی، انجام پروژه های علمی و تحقیقاتی بر اساس تدابیر امام خامنه ای، برگزاری دور های آموزشی، عقیدتی، سیاسی، اجتماعی و نیز اردو های علمی، آموزشی، فرهنگی و زیارتی و فعال سازی بسیج طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران همکاری داشته باشند.

همچنین در این جلسه که مسئولینی از هر دو نهاد حضور داشتند، خانم حسینی واعظ مدیر حوزه علمیه خواهران استان و حجت الاسلام رجنی، مسئول بسیج طلاب استان به بیان اهم فعالیت های قابل اجرا پرداختند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha