جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ مهدی صمیدعی

حوزه/ شیخ صمیدعی گفت: من با شیعیان ملاقات می‌کنم و آنها را دوست دارم و من و دارالافتاء کاملاً دوستدار شیعیان هستیم و این به مراتب بهتر است از کسانی که بدون شرم و حیا با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها ملاقات می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ مهدی صمیدعی رئیس دارافتای سنی عراق در سخنان امروز خود گفت: امروز می گویند فلانی منافق است، اما من منافق نیستم. من امروز دستان عراقی شیعی چه پاک و چه ناپاک را بر دستان تمام غربی‌ها ترجیح می‌دهم و دستم را جز در دست مردم عراق قرار نمی‌دهم، اما در مقابل برخی‌ها هستند که با آمریکا ملاقات می‌کنند، همان آمریکا که در ابوغریب آن جنایت‌ها را مرتکب شد و به مردان و زنان ما تجاوز کرد و همان ها به کسانی که با ایرانی‌ها ملاقات می‌کنند دشنام می‌دهند؛ همان ایرانی که دنیا به نام آن مفتخر است.

وی افزود:  سعودیه می‌گوید نام کشور ما سعودیه است.  اما ایران نام خود را "جمهوری اسلامی" گذاشته است؛ خواه دیگران از این سخنم خوششان بیاید یا نیاید.

شیخ صمیدعی ادامه داد: امروز اوضاع به گونه‌ای است که گاهی یک مسلمان نامش عزرائیل است و یک یهودی نامش محمد است و برخی به نام ظاهری محمد گرایش پیدا می‌کنند و به همین شکل امروز برخی می‌گویند اسلام را دوست دارند، اما جمهوری اسلامی را دوست ندارند.

من اعلام می‌کنم که من با شیعیان ملاقات می‌کنم و آنها را دوست دارم و من و دارالافتاء کاملاً دوستدار شیعیان هستیم و این به مراتب بهتر است از کسانی که بدون شرم و حیا با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها ملاقات می‌کنند. برنامه ما همین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha