جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام صادقی با ابراز تأسف از وضعیت حجاب در کشور، تصریح کرد: امروز همه بخش های کشور باید نسبت به موضوع حجاب با دغدغه عمل کنند تا شاهد جلوگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در گردهمایی مبلغان دینی در غرب استان، با تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع توسط جریان وهابیت، بر ضرورت ترویج معارف اهل بیت(ع) در تمام سطوح جامعه اسلامی تأکید کرد.

وی با بیان این که اهل بیت(ع) کشتی نجاتی برای جامعه اسلامی هستند، افزود: بهره گیری از معارف اهل بیت(ع) جامعه را در مسیر رشد و تعالی حقیقی قرار خواهد داد.

حجت الاسلام صادقی در ادامه سخنان خود به اهمیت و جایگاه تبلیغ در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: تبلیغ نخستین رسالت پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) در صدر اسلام بوده که امروز بر عهده روحانیت قرار داده شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که در اهمیت جایگاه تبلیغ همان بس که مهم ترین رسالت انبیاء و اولیای الهی بوده است، افزود: مبلغان دینی باید قدردان این جایگاهی باشند که امروز در آن قرار دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز روحانیت در یک جایگاه رفیعی قرار دارند که متعلق به انبیاء و اولیای الهی بوده است، گفت: به همین دلیل باید در عمل به وظیفه ای که بر عهده دارند همه توان و تلاش خود را به کار گیرند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که مردم اعتقادات دینی و مذهبی خود را از علما و روحانیت دارند، افزود: همواره در مقابل تلاش های علمای دین، دشمنان اسلام نیز عزم خود را برای از بین بردن دین و اعتقادات دینی مردم جزم کرده بودند که همواره شکست خورده اند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که علما برای حفظ دین و ارزش های اسلامی مجاهدت های بسیاری انجام داده اند، گفت: حتی بسیاری از علما و روحانیان به منظور حفظ و اعتلای دین به شهادت رسیدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علما و روحانیان همواره از یک جایگاه خاصی در میان مردم برخوردار بوده اند، افزود: این ارتباط عمیق و تنگاتنگ همیشه موجب عصبانیت دشمنان دین و انقلاب بوده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که هدف امروز دشمن ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است، گفت: مبلغان دینی باید در مانطق تبلیغی خود تلاش کنند ارتباط و تعامل خود را با مردم به ویژه نسل جوان بیشتر تقویت کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز تبلیغ دین از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: دشمنان قسم خورده دین و انقلاب، با تبلیغات سوء تلاش می کنند مردم را از دین و ارزش های معنوی جدا کنند که نقش روحانیت در خنثی سازی این توطئه دشمن بسیار مهم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دین زدایی در جامعه یکی از برنامه های دشمنان است، گفت: در همین راستا دشمن با ابزارهای ضد فرهنگی می کوشد هویت دینی جامعه ما را تضعیف و خدشه دار کند.

حجت الاسلام صادقی در ادامه سخنان خود به مسأله عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و با ابراز تأسف از وضعیت امروز حجاب در کشور، خاطرنشان کرد: امروز همه بخش های کشور باید نسبت به موضوع حجاب با دغدغه عمل کنند تا شاهد جلوگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha