جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد مبازه با مواد مخدر با حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا

حوزه/ ستاد مبارزه با مواد مخدر و جامعه الزهرا(س) در راستای در راستای همکاری های آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،  آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و جامعه الزهرا(س) پیش از ظهر امروز چهارشنبه 22 خردادماه 1398 با حضور حجت الاسلام سید محمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا(س) و سردار سعید منتظرالمهدی، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد.

 

این تفاهم نامه در راستای همکاری های آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و پزوهشی و به مدت 2 سال بین دو نهاد به امضا رسید.

 

برنامه ریزی و اجرای مشترک طرح های آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی در عرصه های پیشگیری، اطلاع رسانی، آگاه سازی و توانمندسازی، همکاری در برگزاری مشترک همایش ها و نشست های علمی متناسب با موضع تفاهم نامه و تجلیل از فعالان و الگوهای برتر در عرصه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برخی از مواد مورد توافق طرفین بود.

 

بهره مندی از استادان و محققان طرفین جهت تبادل اطلاعات، انجام پروژه های علمی، برگزاری کارگاه ها و دوره های پژوهشی و آموزشی، برگزاری دوره های مقدماتی و تکمیلی تربیت نیروهای متخصص پیشگیری از اعتیاد ویژه دانش آموختگان جامعه الزهرا(س)، ایجاد زمینه آموزش های پیشگیرانه و توانمندسازی طلاب و مبلغان جامعه الزهرا(س) و معرفی نیازها و اولویت های پژوهشی در موضوعات مرتبط جهت انجام پژوهش در قالب های مقاله، کتاب، پایان نامه و ... از دیگر بندهای تفاهم نامه بود.

 

همچنین طرفین در این تفاهم نامه توافق کردند در تأمین محتوای مکتوب و دیجیتال مجلات و نشریات مختلف در دست انتشار طرفین مشارکت داشته و حمایت و پشتیبانی لازم از اعزام مبلغان آموزش دیده در طول سال با هدف پیشگیری، اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی مردم را داشته باشند.

 

حمایت و پشتیبانی از پایان نامه های کارشناسی ارشد(سطح3) یا دکتری(سطح4) و ایجاد زمینه دستیابی دو مجموعه به منابع و اسناد علمی مورد نیاز و بهره گیری از کتابخانه های طرفین نیز آخرین بندی بود که در تفاهم نامه مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر و جامعه الزهرا(س) مورد امضا قرار گرفت.

۳۱۳/۵۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha