جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر جماعت اهل سنت کراچی پاکستان

حوزه/ سید شاه عبدالحق قادری گفت: قبور ائمه و صالحین محور عقیده و محبت مسلمانان است، اما آل سعود برای خوشحال کردن دشمن قبور ائمه بقیع را تخریب کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید شاه عبدالحق قادری امیر جماعت اهل سنت کراچی پاکستان در پیام تسلیت روز تخریب قبور ائمه بقیع گفت: قبور ائمه و صالحین، محور عقیدت و محبت مسلمانان است و مکانی که بندگان صالح خداوند مدفون هستند محل اجابت دعا است و کسانی که به مقدسات اسلامی توهین می کنند باید به فکر عاقبت خودشان باشد، آل سعود برای خوشحال کردن دشمن قبور ائمه بقیع را تخریب کرد.

وی افزود: بزرگان اسلام که در جنة البقیع مدفون هستند زندگی خودشان را برای حفظ اسلام صرف کردند و آل سعود با تخریب قبور مجاهدین اسلام مرتکب فعل پستی شدند و شقاوت خود را به دنیا نشان دادند و این در حالی است که آل سعود وسائل شخصی خود را به خاطر تبرک در موزه نگهداری می کنند.

این روحانی اهل سنت در ادامه اظهار داشت: جنة البقیع به علت دربرگرفتن پیکر مطهر اهل بیت (ع)، شهدا، و اصحاب پیامبر اسلام (ص) مورد احترام مسلمانان است، عربستان حتی در سرزمین عرب قبور اهل بیت (ع) و اصحاب رسول (ص) را هم تحمل نکردند، عربستان با تخریب قبور جنت البقیع آتشی در قلب مسلمانان زدند که هنوز هم خاموش نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha