پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ رهبر نهضت شیعیان بحرین گفت: ایران زادگاه و سرزمین شهدا و ایثارگران ظهر قطره خونی که برای تحقق دستورات دین اسلام ریخته می‌شود مقاومت اسلامی را تنومندتر می‌کند؛ خوشابحال ایران که چنین شهدایی دارد.

به گزارش خبرگزازی«حوزه»، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم  چهارشنبه شب در دهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری که با عنوان دروازه وصال چهارشنبه شب در صحن امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، گفت: شهیدان جایگاه و ویژگی های بسیار مهمی دارند از جمله آنکه شهید برای همه زمان‌ها و مکان‌هاست.

 

وی با ذکر این مطلب که شهید به مکان و زمان محدود نمی‌شود، تصریح کرد: آنچه که ارج و قرب شهید را ارتقا داده، آن است که خون او برای رضای خداوند متعال ریخته می‌شود و این زمین نیز با خون شهید با ارزش خواهد شد.

 

رهبرنهضت  شیعیان بحرین تصریح کرد: مظلومان منطقه مدیون خون شهیدان مقاومت هستند؛ همانطور که شهدا مرزی را برای خود تعیین نکردند ما نیز نباید برای آن‌ها مرزی قائل شویم و آن‌ها را فراتر از مرزها بدانیم.

 

عیسی قاسم عنوان کرد: مسیر شهادت همچنان ادامه‌دار خواهد بود؛ در خصوص شهدای ایران نیز باید گفت، شهدا افتخار این سرزمین اسلامی هستند که در پیروزی انقلاب ایران و تثبیت قدرت و جایگاه این کشور نقش اساسی را ایفا کردند.

 

وی در پایان تصریح کرد: ایران  زادگاه و سرزمین شهدا و ایثارگران ظهر قطره خونی که برای تحقق دستورات دین اسلام ریخته می‌شود مقاومت اسلامی را تنومندتر می‌کند؛ خوشابحال ایران که چنین شهدایی دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha