پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‏ الله علوی بروجردی

حوزه/ شاگردان مکتب او و آثار ارزشمندی که از این شخصیت عظیم القدر در افغانستان و ایران بر جای مانده است به خوبی نشان دهنده تلاش عظیم او در اعلاء کلمه تشیع و ترویج مکتب اهل بیت معصومین علیهم السلام است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام تسلیت آیت الله علوی بروجردی از اساتید حوزه علمیه م به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله محقق کابلی  به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم عامل و فقیه مجاهد مرحوم آیت الله حاج شیخ قربانعلی محقق کابلی رضوان الله علیه مصیبتی سنگین برای جامعه شیعه، حوزه های علمیه و به خصوص شیعیان افغانستان است.

آن فقید سعید سالیان دراز در کنار مردم خویش بود و از حقوق آنان در مقابل متجاوزان با همه وجود دفاع کرد.

شاگردان مکتب او و آثار ارزشمندی که از این شخصیت عظیم القدر در افغانستان و ایران بر جای مانده است به خوبی نشان دهنده تلاش عظیم او در اعلاء کلمه تشیع و ترویج مکتب اهل بیت معصومین علیهم السلام است.

این حقیر این مصیبت بزرگ و جانکاه را به همه ارادتمندان، یاران، شاگردان و رهروان این عالم مخلص، و برادران عزیز هزاره افغانستان، خاندان معظم و فرزندان گرانقدر ایشان خصوصاً جناب مستطاب حجت الاسلام آقای حاج شیخ مهدی محقق دامت تأییداته تسلیت گفته علو درجات آن فقیه علم و تقوی را از خداوند منان مسئلت دارم.

محمد جواد علوی بروجردی

8 شوال المکرم 1440

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha