جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شرکت کننده در مسابقات قرآن

حوزه/ مرتل شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم گفت: قرعه تلاوت‌ها هم مناسب، ساده و عادلانه بود و هر فرد هم به اندازه تلاوت یکنفر فرصت داشت تا به مرور قرعه خود بپردازد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، برهی گفت: قرعه تلاوت‌ها هم مناسب، ساده و عادلانه بود و هر فرد هم به اندازه تلاوت یکنفر فرصت داشت تا به مرور قرعه خود بپردازد.

وی در مورد روند اجرایی مسابقات هم با بیان اینکه داوری، پذیرایی و صوت مسابقات خوب و رضایتبخش بود بیان کرد: تنها نقطه ضعف در مسابقات این بود که با یکساعت تاخیر شروع شد.

برهی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی قبل از مسابقات هم مناسب بود اظهار کرد: تبلیغات در سطح شهر، اماکن فرهنگی، زیارتی و مذهبی باید بیشتر شود تا افراد بیشتری برای سنجش قرآنی خود در مسابقات حضور یابند.

این مرتل قرآن کریم در این دوره از مسابقات در پاسخ به سؤالی در مورد چرایی کمرنگ بودن حضور جریان‌ساز فعالان قرآنی در مباحث اجتماعی و سیاسی تصریح کرد: مباحث سیاسی و اجتماعی نیاز به علاقه‌مندی افراد دارد بنابراین برخی ممکن است علاقه نداشته باشند، برخی ممکن است این ظرفیت را در خود نبینند آنچه مهم است فعالان قرآنی باید خود را بیشتر برای اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی آماده کنند.

وی تاکید کرد: برنامه‌های قرآنی در قم نباید منحصر به برگزاری مسابقات باشد و همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید برای تشکیل محافل و مجالس قرآنی در طول سال برنامه‌ریزی شود.

برهی تصریح کرد: جامعه قرآنی باید از این وضعیت نسبتا کم فعال در طول سال بیرون بیاید و شور ونشاط قرآنی بیشتری حاکم شود.
 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha