پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 تهدید اینترنتی حمله به مسجد مسلمانان در هیوستون

حوزه/ رهبران مسجد بیت السامی در شهر هیوستون در تگزاس اعلام کردند که جامعه اسلامی برای دومین مرتبه در روزهای اخیر مورد تهدید قرار گرفته و مقامات باید این تهدیدات را جدی تلقی کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از houstonchronicle، مسجد هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا برای دومین مرتبه در روزهای اخیر در فرم آنلاین مورد تهدید قرار گرفت. رهبران مسجد خواستار تشدید اقدامات امنیتی برای مساجد سرتاسر تگزاس شده اند. گفته می شود فردی در صفحه چت روم آنلاین مسجد مطالب تهدیدآمیزی را علیه مسلمانان پست کرده است.

این کاربر که خودش را 24 ساله معرفی کرده، در فرم اینترنتی «فورچان» نوشته که قصد دارد به مسجد بیت السامی در منطقه شمالی شهر هیوستون حمله کند. وقتی از کاربر پرسیده شده که چرا می خواهد به مسجد حمله کند گفت: ساده است، کباب مانند سرطان است. اگر آن  را در مراحل اولیه حذف کنیم، نخواهیم مرد!»

شورای روابط اسلامی - آمریکایی (کیار) در هیوستون می گوید این دومین بار است که در این اواخر مسجد با تهدیدات مرگبار روبرو شده است.

لوبابه عبدالله مدیر اجرایی شورای کایر در هیوستون در کنفرانسی خبری ابراز داشت: براساس حوادث اخیر و جرایم نفرت محوری که مسلمانان آمریکایی، جوامع مهاجران و دیگر گروه های اقلیت ها را هدف قرار داده اند، ضروری است که این تهدیدات را جدی در نظر بگیریم و مهاجمان را به دستگاه های قضایی بسپاریم.

گفته می شود گزارش های ارسالی مرتبط با جوامع اسلامی نشان می دهند که اسلام هراسی در ایالات متحده و اروپا در سال های اخیر افزایش قابل توجهی داشته اند. شورای کار نیز تاکنون گزارش های متعددی در این رابطه منتشر ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha