جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معتمدی

حوزه/ زمانی که نخست وزیر ژاپن پیام رئیس جمهوری آمریکا را به رهبر انقلاب رساند، همه شنیدند که پیام رهبر انقلاب به رئیس جمهور آمریکا چه بود، اما در این بین بعضی از معاندین دنبال سوء استفاده از این مسئله بودند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین معتمد پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله سید احمد خاتمی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه که در قم برگزار شد، گفت: تیپ رزمی تبلیغی مستقل امام جعفرصادق(ع)،متشکل از روحانیون پپشکسوت دفاع مقدس در قالب گردان های رزمی تبلیغی، امداد و نجات، سایبری   و... با اهداف ترویج نیروهای انقلابی بین حوزویان، مطالبه گری منویات رهبرانقلاب، اشراف اطلاعاتی و اعزام روحانیون به بعضی مناطق،و... می باشد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) افزود: تاکنون کمکهای بسیار خوبی از سوی این تیپ شده که از جمله آن کمک رسانی 19 کامیون وسایل بالغ بر 354 میلیون تومان بوده است.

وی بیان داشت: از زمان شکل گیری این تیپ، شاهد پیش برد اهداف تعیین شده و اجرای منویات رهبر انقلاب در حوزه بوده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین معتمد گفت: زمانی که نخست وزیر ژاپن پیام رئیس جمهور آمریکا را به رهبر انقلاب رساند، همه شنیدند که پیام رهبر انقلاب به رئیس جمهوری آمریکا چه بود؛ اما در این بین بعضی از معاندین دنبال سوء استفاده از این مسئله بودند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) افزود: ولی در تریبون نماز جمعه تهران حضرت عالی به خوبی این مسئله را برای مردم تبیین کردید و به روشنگری در مورد دیدار اخیر رهبر انقلاب با نخست وزیر پرداختید.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha