پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عزیز رضایی

حوزه/ هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس از برگزاری سومین دوره کارگاه های آموزشی برنامه‌ریزی در حوزه خانواده، به میزبانی شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام عزیز رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری سومین دوره کارگاه های آموزشی برنامه‌ریزی در حوزه خانواده، اظهار داشت: این دوره به مدت 2 روز در تاریخ 26 و 27 خردادماه به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: افتتاحیه سومین دوره کارگاه های آموزشی برنامه‌ریزی در حوزه خانواده ویژه مسئولان مجتمع‌های فرهنگی کوی‌های سازمانی ارتش و همکاران فرهنگی سپاه، ناجا و وزارت دفاع در استان‌های فارس، یزد، اصفهان و کرمان، دوشنبه 27 خردادماه در تالار امام مرکز آموزش علوم و فنون شیراز برگزار می شود.

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس، اهداف سومین دوره کارگاه های آموزشی برنامه‌ریزی در حوزه خانواده را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: برگزاری این دوره در راستای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن برنامه‌ریزی‌شده و اجرا می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در حاشیه این همایش، از نمایشگاه فرهنگی بصیرتی عقیدتی سیاسی مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه بازدید خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha