جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولیت حرم حضرت زینب(س)

حوزه/ تولیت حرم حضرت زینب(س) با بیان اینکه سوریه هیچگاه فدارکاری‌های ملت و دولت ایران را فراموش نمی‌کند، گفت: ملت ایران با فدا کردن جوانان خود و دولت نیز با حمایت‌های مالی و تجهیزاتی خود پشتیبان ملت و دولت سوریه بودند و ما جایگاه فعلی خود را مدیون ایران هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» هانی مرتضی امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه سوریه هیچگاه فدارکاری‌های ملت و دولت ایران را فراموش نمی‌کند، اظهار کرد: ملت ایران با فدا کردن جوانان خود و دولت نیز با حمایت‌های مالی و تجهیزاتی خود پشتیبان ملت و دولت سوریه بودند و ما جایگاه فعلی خود را مدیون ایران هستیم.

وی از تلاش ایران اسلامی برای حمایت از مستضعفان جهان یاد کرد و افزود: ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف به اثبات رسانده است که برای حمایت از مظلومان با تمام توان مقابل ظالمان ایستادگی می‌کند و در این مسیر هیچ هراسی ندارد.

تولیت حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها ضمن تقدیر از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوریه تصریح کرد: به برکت حمایت‌ها و رهنمودهای ایشان کشورهای مقاومت در سطح منطقه به جایگاه مطلوبی رسیده و مقابل ظالمان درحال ایستادگی هستند.

خاطرنشان می‌شود، در این دیدار نشان فاطمی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به تولیت حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها اهداء شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha