پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید هاشم صفی الدین

حوزه/ سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله طی مراسم در بنت جبیل گفت: مقابله با آمریکا و هم پیمانانش در منطقه آسان نیست، به ویژه که آمریکا از تمامی امکانات و مزدوران خود برای ساکت کردن صدای مقاومت استفاده می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله طی مراسم در بنت جبیل گفت: مقابله با آمریکا و هم پیمانان آن در منطقه آسان نیست، به ویژه که آمریکا از تمامی امکانات، توانایی ها و مزدوران خود برای ساکت کردن صدای مقاومت استفاده می کند.

وی بر ضرورت ایستادگی در مقابل تمامی اقدامات آمریکا و آل سعود و ابزار ظالمانه، خصمانه و خبیثانه آن ایستاد، به ویژه که ما به خداوند متعال و ملت خود تکیه داریم و همانطور که پیش تر پایداری کردیم و پیروز شدیم، در این مقابله نیز پایداری کرده و پیروز خواهیم شد.

مقاومت معامله قرن را به سیلی قرن بر صورت آمریکا تبدیل خواهد کرد

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: ما در مقابل چالش های بزرگی در لبنان و منطقه قرار داریم و می دانیم که کسی که این ظلم ها را علیه ملت، امت و منطقه ما مرتکب می شود همان آمریکا است و ملت های مقاومت معامله قرن را به سیلی قرن بر صورت آمریکا تبدیل خواهند کرد.

سید صفی الدین اشاره کرد: حزب الله به آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی و هیچ کس دیگر متعرض نشده است، بلکه ما مورد تجاوز قرار گرفتیم؛ چرا که ما از ملت و مسائل به حق امت خود دفاع می کنیم و آمریکا به عنوان دشمن ما بوده و باقی خواهد ماند.

آمریکا دشمن حقیقی ماست

وی بیان داشت: آمریکا برای ما دشمن حقیقی و خبیث است که می خواهد قدس و فلسطین را به یهودی ها اعطا کند و فلسطینی ها و سوریه ای ها را در لبنان اسکان دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha